Kerstactie 'Schoolspullen voor Roemenië'

17 december 2020
Het was een bliksemactie. We hadden eigenlijk de hele week schoolspullen willen sparen, maar dat kon helaas door de lockdown niet doorgaan.
Toch heeft de actie een fantastisch resultaat opgebracht. Maar liefst 60 rugzakken konden worden gevuld en er zijn nog veel schoolspullen over om straks nog meer tassen te vullen.
De spullen zijn gelijk bezorgd bij Mannie Brouwer. Zij zet zich in voor de stichting Ro-manna, waarvoor deze spullen zijn ingezameld. Zij laat weten erg onder de indruk te zijn van de hoeveelheid spullen die deze actie in korte tijd heeft opgebracht. En zij bedankt ons voor deze mooie actie.
Ik wil de kinderen en ook de ouders van harte bedanken! Jullie hebben het geweldig gedaan.
Hanna Bolt
  • thumbnail_20201215_145740